• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Enjoying life :)
image.jpg
 
Tack! Ref:en är 140.8.89 och bandet är ifrån Camille Fournet! Bandet följde med klockan när jag köpte den :)

Får man fråga vad det har blivit för köp i år? :)
Ah, ok. En lite äldre MC då. Det ser ut som att bezeln är tunnare än den som säljs idag - snyggt.

Jag har en Master Hometime som jag funderar att sätta struts på - men det är svårt att hitta band som inte kostar 1500 eller mer... I år blev det en Ingy.

DSCF0540_small.JPG
 
Ah, ok. En lite äldre MC då. Det ser ut som att bezeln är tunnare än den som säljs idag - snyggt.

Jag har en Master Hometime som jag funderar att sätta struts på - men det är svårt att hitta band som inte kostar 1500 eller mer... I år blev det en Ingy.

DSCF0540_small.JPG

Min är från tidigt 2000-tal! 2001 närmare bestämt.

Ah, Ingy. Trevligt. Inte mitt val kanske, men den var rätt så läcker ändå! ;)
 
Idag hade vi våran ett-års dag. Det kändes väldigt speciellt, eftersom det är min första "riktiga klocka" men även min första Rolex.
Tyvärr har vi inte köpt presenter till varandra än. Kanske dags för lite nya freeecha kläder? Hur brukar ni fira era årsdagar?
IMG_5981.JPG
 
Tillbaka
Topp