Jag röstar på CartierSka på mässa och velar klocka. På dagen vet jag vat jag ska ha, men på festen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag röstar på CartierSka på mässa och velar klocka. På dagen vet jag vat jag ska ha, men på festen?
Säger nog samma!Jag röstar på Cartier
CartierSka på mässa och velar klocka. På dagen vet jag vat jag ska ha, men på festen?
Jag röstar på pannan. Den är ju fantastisk.Ska på mässa och velar klocka. På dagen vet jag vat jag ska ha, men på festen?
Jag röstar på Cartier
Säger nog samma!
Cartier
Blev Panna. Det är ju sommar liiite till.Jag röstar på pannan. Den är ju fantastisk.
Jag skulle tro att lösningen är bund. Jag tror faktiskt att det skulle hjälpa.Årsmöte med terroristerna. En funkar, en skenar och en är helbränd.
snygg! ..min bara lätt färglagd
Solsken å i dag på smurfjakt. Ha’re bäst//