Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut för VSK just nu . Men SAIK KOMMER!!Haha...!
Lets Go VSK Lets Go!!!
Aah, Bellini, Venedig, Harrys bar...Fan klockan är mycket! Måste ha bellini!
Stämmer mycket bra! Fast jag kör cava [emoji4]. Pfanners persikojuice är riktigt bra! Tips! [emoji106]Aah, Bellini, Venedig, Harrys bar...
Barna fick kinderägg och pappa fick ett nytt band i äkta ödla![emoji41]
En chronographe suisse från 1955 med ett ödlearmband på! [emoji41]Riktigt snyggt. Vad är det för klocka och armband?
På med festklockan från 1969
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ettan kom, tvåan kom, trean kom, fyran kommer så småningom!
Fy fan så satans rättvist!
Äh..JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ettan kom, tvåan kom, trean kom, fyran kommer så småningom!
Fy fan så satans rättvist!
Har märkt detsamma med min DD.Skulle kört AP ikväll, men som vanligt åker denna på
Hallå! Du kan ju inte starta en sporttråd i lifie o sen bomba här...
Pga sportspammare så bumpar jag min egnaPå söder och kommer ha lite dötid, om nån vill ses och gaffla klockor så hojta till!
Äh...Haha...JA FÖR JÄVULEN! Idag får man det när set är SM-Final... JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ettan kom, tvåan kom, trean kom, fyran kom, femman kommer så småningom!
Åker pendeltåg jipppie ! Not...