Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh..JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ettan kom, tvåan kom, trean kom, fyran kom, femman kom, sexan kommer så småningom!
Lissabon och 15400 levererar
Snygg! Inga siffror på urtavlan, dock blekta på handryggen.
Grattis! Bästa laget vann hård kamp !GÖTT MOS VSK!
Är det Rolex originallänk? Tänkte på hur bra den sitter mot klockan?
Förjävla fin!Lissabon och 15400 levererar
Kul. Sitter själv hemma med kräksjuka ungar och väntar på spektaklet. Jag orkar inte ens fota klockan...Nu kör vi...snart #mello
Stackare. Då ska du få en gåta. Vad har hänt här?Kul. Sitter själv hemma med kräksjuka ungar och väntar på spektaklet. Jag orkar inte ens fota klockan...
Lilla flickan tänker dra på sig en fuskpäls om hon vinner, då måste jag bara rösta!]?/quote]
Hon är ju snyg... har ju bäst låt?
Grymma böcker!
Kom igen VSK!
Det är väl röstningsappen som har gått sönder... Muahahahaha.Stackare. Då ska du få en gåta. Vad har hänt här?
Auchentoshan FTW. Men två papp för en 6a är lite väl saftigt...Studerar whisky menyn medan jag funderar på varmrätt.
Auchentoshan FTW. Men två papp för en 6a är lite väl saftigt...
Håller med, lättlästa men lite kul är det när dom ska leka att dom har koll... Tänker främst på:
- Johannes tog upp sin Palm Pilot (då var jag tvungen att bläddra tillbaka till början för att se när den var skriven )
- ... beställde in de dyraste de hade, såklart en Möet & Chandon... Fan skryta med Moët? Nja...
Det är sånna saker som känns att de har torskat lite på researchen, ligger steget efter Jens Lapidus även om huvudpersonen är duktigt jävla sjuk hahaha
Grattis
En i finansbranschen från Göteborg? *badabing*Som sagt; blek kopia på Lapidus.
Å så har han, Silverbielke, en Breitling...
Vilken höjdare i finansbranchen med i stort sett obegränsade tillgångar har en Breitling?!?
Nix. Plasten som jag just strippat min nya GMT på.Det är väl röstningsappen som har gått sönder... Muahahahaha.
Håller med, lättlästa men lite kul är det när dom ska leka att dom har koll... Tänker främst på:
- Johannes tog upp sin Palm Pilot (då var jag tvungen att bläddra tillbaka till början för att se när den var skriven )
- ... beställde in de dyraste de hade, såklart en Möet & Chandon... Fan skryta med Moët? Nja...
Det är sånna saker som känns att de har torskat lite på researchen, ligger steget efter Jens Lapidus även om huvudpersonen är duktigt jävla sjuk hahaha
Grattis
Sannerligen och enligt mig bättre än lapidus trots vissa tafliga stekarprylar ibland.Absolut hajat till ett par ggr på ett par saker där det i min mening finns "stekigare" substitut! Men lättläst och underhållande, perfekta semesterböcker
Fantastiskt vacker!