Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte bara att den grabben är före sin tidIngen som reagerade på mitt lilla aprilskämt
Först bilden.
April, april jag kan lura er vart jag vill , hade 2 april på första bilden, Hehe!
Jävla skitsnack!!! Inte om tjejen såklart. Utan hela bilden!?! Helt klart en gammal bild. Det där vita ligget väl för faan inte kvar?! Måste vara ett Aprilskämt!!!;-)Morgon promenad med hunden, imorrn kommer tjejen hem, tror ni hon kommer att gilla klockan ? Det är nämligen till henne den är köpt.
Jävla skitsnack!!! Inte om tjejen såklart. Utan hela bilden!?! Helt klart en gammal bild. Det där vita ligget väl för faan inte kvar?! Måste vara ett Aprilskämt!!!;-)
Tänkte bara att den grabben är före sin tid
Lidingö?Kollar utsikten i langtbortistan
Och nej jag är inte i finkan, men vart är jag?
//Bosse
Mekar Longines..igen. stiftet trycks in men ändlänken vill inte "glida" av boetten
Antar att detta var ett aprilskämt?Kul att ha kollegor med smak för klockor! Ping Chumba! och Anna! Bra möte dessutom.
Jäklar vad tejp!
Har inte riktigt tagit till mig begreppet "less is more"
Är det länken du försöker få av skulle jag vilja tipsa om att sätta en liten tejp på undersidan av bandhornen då de gärna tar sig en smäll om man inte är van att ta av den Körde på det tills jag kände att jag fått in själva knycken.
Kul att ha kollegor med smak för klockor! Ping Chumba! och Anna! Bra möte dessutom.