• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Då var det måndag och kvällsflyg.
Övervägde igen att ta Bruce med på jobb, men då det blir site trips med overall, hjälm, hörselskydd, Kevlarhandskar, skyddsbrillor och hela paketet, så lämnade jag den hemma än en gång.

GS funkar i alla lägen.

IMG_3053.jpeg

Känner mig lite ruggig och höstig trots att termometern säger dryga 17grader. Ska bränna av grillgallret och tänkte grilla på lite ryggbiff.
Har plockat fram en gammal favorit för tidgivningen för kvällens matlagning. Tur att man har en kronograf med centrumminut och vridring så att man ,med ett snabbt ögonkast, kan följa 2 olika tider. 😎
IMG_4146.jpeg

Min grabb är 12år, han blev inbjuden att träna med pojkar som är 15/16år en dag i veckan. Så nu tränar han 4dagar i veckan 🙈. Men vilken skillnad alla är 1m längre en vad honom är 😆😆😆

Men den här nya linen dial börjar jag gilla mer och mer 🙌🏻

IMG_0812.jpeg
Det är värt att fira. En ursäkt, lika god som vilken, för att fundera på att utöka klockparken. 😬

Tillbaka
Topp