Kaffe igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig GPSnus i mängder![]()
Tack, jo den var riktigt mysig, 75 år tror jag om jag inte minns helt galet.Trevlig GP![]()
Har ngt liknande och jämnårigt arvegods. Den ska uppgraderas med band och spänneTack, jo den var riktigt mysig, 75 år tror jag om jag inte minns helt galet.
Mycket vackerHar ngt liknande och jämnårigt arvegods. Den ska uppgraderas med band och spänne![]()
![]()
Vi tog en kaffe, nyss.
Tack. Från min mormors far, tillika min gudfar. Har en plan på krokodil från @DrKlocka och ett personligt spänne från @Strindberg , möjligt att jag får sälja mitt högra och sista ben för att komma i mål, men blir iaf ngt kul att sedan släppa vidare till nästa generationMycket vacker
Dags för mig ikväll, upprop på Sthlm Universitet![]()
Tbx till skolbänken
Spännande, lycka till!Dags för mig ikväll, upprop på Sthlm Universitet
Stämmer, Bel Canto Classic.Bel Canto?
Maffig! En riktig hepanter-klocka.Precis micklat I ladugården, nu dags för lunch![]()
![]()
![]()
Japp 49,4 mm hehe men sitter oerhört bekvämt och bärs mindreMaffig! En riktig hepanter-klocka.![]()