Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där funkar på det mesta så varför inte.Funderar på om man ska byta till en brunt band istället![]()
Det är värt att fira. En ursäkt, lika god som vilken, för att fundera på att utöka klockparken.Min grabb är 12år, han blev inbjuden att träna med pojkar som är 15/16år en dag i veckan. Så nu tränar han 4dagar i veckan. Men vilken skillnad alla är 1m längre en vad honom är
Men den här nya linen dial börjar jag gilla mer och mer
![]()
Det ser riktigt bra ut måste jag sägaSå sant som det är sagt! Men jag badar ogärna med Nato
Det blev ett ordentligt lyft på Turtle som du tog upp här om dagen! Gummit på den är inte särskilt roligt...
![]()
Jag har en likadan armyjacket. Min är från en bas i Arizona från 70-talet. Ser typ ut som dinNice, jag hade M90 uniform i lumpen på 90-talet. Ojoj vad tiden går.
Jag kör en US army skjorta/jacka(gissar 80-tal) men samma fina Synchron![]()
Aha det kan säkert bara 70-tal också. Har alltid varit svag för camoJag har en likadan armyjacket. Min är från en bas i Arizona från 70-talet. Ser typ ut som din
Samma härAha det kan säkert bara 70-tal också. Har alltid varit svag för camo![]()