Ska jag skicka den till dig så du kan prova?Den ser ätbar ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska jag skicka den till dig så du kan prova?Den ser ätbar ut!
Tja, en fri clementin är alltid en fri clementin.Ska jag skicka den till dig så du kan prova?
Även du tar säkert en kopp kaffe på jobbet?! En av fördelarna med att ha hemmakontor är att man när vädret tillåter kan ta en kaffe i solen på altanen.Vad fan, inte en jävel i detta landet som arbetar???
Ja, men det var ju i måndags jag satt och slappade på balkongenVad fan, inte en jävel i detta landet som arbetar???
Ja, men det var ju i måndags jag satt och slappade på balkongen
Vad fan, inte en jävel i detta landet som arbetar???
min gralKommer nog aldrig att tröttna på denna klocka, trots sitt avsaknaden av datum...
Fattar du inte hur jobbigt det är att dricka pilsner i vårsolen?Vad fan, inte en jävel i detta landet som arbetar???
Njuter av vårsolen och en pilsner, 15 grader i skuggan men vem vill sitta där. Det blev klockbyte eftersom Daytonan lämnats in på täthetsservice.