Sånt man gör köttfärs på va?
Om man vill göra burgare, visst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sånt man gör köttfärs på va?
Grattis! Det där var en rolig modell.Det faktiskt bara råkade bli så att en till trillade in idag...Omega 120 Multi
Ja, eller hur saknade en lite nyare Omega efter att Emma fått min SMP, och eftersom jag är inne på UTC/GMT spåret så är nu trion en...kvartett! HäppGrattis! Det där var en rolig modell.
Riktigt cool! Grattis till den och iwc'n! Inte illa!Det faktiskt bara råkade bli så att en till trillade in idag...Omega 120 Multi
Tack Johnne IWC en trevlig bekantskapRiktigt cool! Grattis till den och iwc'n! Inte illa!
Ja visst är de! [emoji2]Tack Johnne IWC en trevlig bekantskap [emoji14]
Våga Vägra Nato!! Urk! Men jäkla fint gummi där ligger.
Läcker bild!
Några timmar gammal bild men ett glas efter middag "på stan".
Testade den nu, smakade betydligt bättre än vad jag trodde. Vågar nästan säga att det är den näst godaste B&J efter chocolat fudge brownie!B&J Cinnamon Buns är på riktigt det snuskigaste jag någonsin stoppat i munnen. Kände hur en akut diabetes spred sig som en löpeld i kroppen vid första tuggan.
Ser fint utÅker från vårväder till sommarvärme!