Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Jag och mina klockor gör absolut ingenting tillsammans för tillfället, den första och min personliga favorit orkar jag inte ens tänka på med tanke på hur länge den har varit hos urmakaren/guldsmeden för att få ett nytt guldrör ljutet, den andra dressaren lade av igår och är stendöd trots lite pulande, den tredje har jag gått och väntat läänge på att köpa men inte hittat någon som stämmer överens med mina önskemål och den fjärde och femte ska vi inte ens tala om. Riktig dip i klockanvändandet, "lagen om all jävlighet" var ordet!
Fy fan, nästan så vi borde donera något!
Hahaha!! Tack för vänligheten och omtanken men det lät nog värre än vad det är (jag var bara tvungen att skriva av mig lite för att kunna hantera min klocklösa handled). Jag har blivit lovad att få tillbaka den av urmakaren innan 2 maj med reservation för att han eventuellt kan behöva ta tillbaka den ett tag till men kan du tipsa mig om en Datejust 16233 TT i finaste skick så är jag mer än nöjd. Jag kan nog leta upp något gammalt skrot i lådorna som får fungera tills dess.