Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt den av Dixie? I så fall min gamla fina..Idag min vän!
För att man kan...
Nej, men det hade varit en ära att få bära din gamla...Köpt den av Dixie? I så fall min gamla fina..
Torrkörde själv på Väla i helgen."Testkör" Trevlig valborg!
Torrkörde själv på Väla i helgen.
Både jag och väderlekstjänsten hade fel igår. Blåser som f-n men fortfarande sol här ...
Precis lika fin den där, grattis. Mkt trevlig klockaNej, men det hade varit en ära att få bära din gamla...
Hur kan du sälja en så grym klocka?Precis lika fin den där, grattis. Mkt trevlig klocka
Du vet hur det är...nåt annat dyker upp i ens osunda sinne..Hur kan du sälja en så grym klocka?
Tack! Det var fasen inte lätt.Det där kan du vara stolt över, glöm inte silicona ordentligt i nederkanten mot skivan.
Fantastisk fin klocka, vilken modell är det? Portuguese?
Man blir matt av att titta på den..Tack! Rätt trevlig och lite ovanlig sak. Det är en IWC Fliegeruhr Spitfire Chronograph (ref. IW371705) från 2009, fortfarande i nyskick.
Tejpa med maskeringstejp innan och diskmedel på fingret när du stryker ut, sedan bort med tejpen direkt så går det nog bra. Lycka till.Tack! Det var fasen inte lätt.
Det är morgondagen projekt. Då ska silislajmet fixas, våningssäng monteras och sista väggen målas. Fotobevis kommer. Tur jag kan skryta här.
Såja, flygöl!
Ser väll ok ut detta? Eller?
Men, var är jag? Jabla hade fel.
På ett hotell...Jag vet, jag vet - i en stad.
Kom 2012 limiterad till 500 ex.Den versionen har jag ej sett tidigare, inte mindre snyggare bara för det!