Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Solig dag, det är postivit. Däremot har en del redan fått lön, det är negativt... Lycka till!Styr mot Ikea. Lord give me strength.
Styr mot Ikea. Lord give me strength.
Ligger utslagen av en jävulsk bakfylla
Tror jag kommer behöva en sån där igen! Håller med om att den är underbar..!Tudor BB. Älskar den! Känns som att den här kommer få stanna länge.
Bästa födelsedagskalaset ever tror min lillkille att det kommer bli.
Inväntar ett gäng åttaåriga gossar på träningsläger. De ska lära sig daktyloskopi, skarpskytte, desarmering, att ta sig genom lasertrådar, dechiffrering samt en del annat inklusive proppa sig fulla med korv och kakor. Målet är att bli diplomerad agent och att oskadliggöra den onde Dr Kaos som försöker stjäla partyattiraljer i grannskapet. Bästa födelsedagskalaset ever tror min lillkille att det kommer bli.
Inväntar ett gäng åttaåriga gossar på träningsläger. De ska lära sig daktyloskopi, skarpskytte, desarmering, att ta sig genom lasertrådar, dechiffrering samt en del annat inklusive proppa sig fulla med korv och kakor. Målet är att bli diplomerad agent och att oskadliggöra den onde Dr Kaos som försöker stjäla partyattiraljer i grannskapet. Bästa födelsedagskalaset ever tror min lillkille att det kommer bli.