• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpg

Shoppat studentpresenter till tjejen på stan, spanat klockor i krons skyltfönster, tränat och nu lagat mat. Saknade min BB för mycket redan efter två dagar.
Krons rolexfönster. Tog bara en bild och den var så här värdelös.
*Massa rött guld*

Deras nya butik är flashig! Synd att de har kvar samma inställning och service. Hoppas på bättring nu när de fräschat upp!:happyhappy:

Nice band! vad är det för buckel du använder till det bandet? Får man fråga vad du köpte det ifrån?

Tack!
Bandet är från en kille som kallar sig Handmade99 och som jag tidigare har använt till mina Panerai.
Du hittar honom på Risti.
Men detta var en specialare utan läderbaksida då jag vill bada med det. Då han aldrig tidigare gjort ett sådant så tog det lite tid, ca 1.5 månader, att få färdigt.
Spännet är originalet från gummiarmbandet.

Prova annars med AW straps här på forumet. Han gör kanonsnygga canvas band :)

Tack!
Bandet är från en kille som kallar sig Handmade99 och som jag tidigare har använt till mina Panerai.
Du hittar honom på Risti.
Men detta var en specialare utan läderbaksida då jag vill bada med det. Då han aldrig tidigare gjort ett sådant så tog det lite tid, ca 1.5 månader, att få färdigt.
Spännet är originalet från gummiarmbandet.

Prova annars med AW straps här på forumet. Han gör kanonsnygga canvas band :)

Jag har beställt ett läder strap från AW men han trodde inte det skulle bli bra med lädret och original spännet. Men han letade tag på ett annat spänne som var mässing som skulle passa bra. Väntar med spänning. Nä jag får kanske kolla med AW om det funkar bättre med canvas och original spännet

JLW Krons är faktiskt ett av få ställen där jag aldrig fått dålig service. Tråkigt om det hänt dig upprepade gånger och hoppas det blivit ändring på det nu isf. :)

• Like
Reactions: JLW
Deras nya butik är flashig! Synd att de har kvar samma inställning och service. Hoppas på bättring nu när de fräschat upp!:happyhappy:

Krons ur är fantastisk enligt mig, snacka med Patrik där, riktigt trevlig kille och grym service får man också! Rekommenderas starkt.. Deras "syster" däremot Nymans Ur är ju hur tragisk som helst, fnyser åt en om man kommer in utan kostym och är beredd att lägga 20-40k på en klocka. Vände i dörren och gick till Krons direkt och handlade direkt.

Tillbaka
Topp