Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shoppat studentpresenter till tjejen på stan, spanat klockor i krons skyltfönster, tränat och nu lagat mat. Saknade min BB för mycket redan efter två dagar.
Krons rolexfönster. Tog bara en bild och den var så här värdelös.
*Massa rött guld*
Känner att det blir en runda på Ebay ikväll.Byter klocka andra gången och strap tredje gången - idag
Idag så får mässings dykaren tjänstgöra i detta blöta väder
Samma för mig
Fick mitt nya armband till "Patina 2015" projektet!
Tycker det blev riktigt bra, precis så rugged som jag ville ha den.
Nice band! vad är det för buckel du använder till det bandet? Får man fråga vad du köpte det ifrån?
Tack!
Bandet är från en kille som kallar sig Handmade99 och som jag tidigare har använt till mina Panerai.
Du hittar honom på Risti.
Men detta var en specialare utan läderbaksida då jag vill bada med det. Då han aldrig tidigare gjort ett sådant så tog det lite tid, ca 1.5 månader, att få färdigt.
Spännet är originalet från gummiarmbandet.
Prova annars med AW straps här på forumet. Han gör kanonsnygga canvas band
Joinar DD-klubben med min nyanlända klocka! Perfekt inför sommaren
Snyggt med doorstop dial men borde det inte stå TISDAG?Joinar DD-klubben med min nyanlända klocka! Perfekt inför sommaren
Funderar starkt på det! Men jag vill inte lämna ifrån min klockan, har ju precis fått den tar även det några veckor eller löser AD på någon timme?Snyggt med doorstop dial men borde det inte stå TISDAG?
Tog två veckor så sug på det lite.Funderar starkt på det! Men jag vill inte lämna ifrån min klockan, har ju precis fått den tar även det några veckor eller löser AD på någon timme?
Deras nya butik är flashig! Synd att de har kvar samma inställning och service. Hoppas på bättring nu när de fräschat upp!