• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

V
Joinar DD-klubben med min nyanlända klocka! Perfekt inför sommaren:)
image.jpg
Välkommen i klubben, bygg nu upp skaran!

Krons ur är fantastisk enligt mig, snacka med Patrik där, riktigt trevlig kille och grym service får man också! Rekommenderas starkt.. Deras "syster" däremot Nymans Ur är ju hur tragisk som helst, fnyser åt en om man kommer in utan kostym och är beredd att lägga 20-40k på en klocka. Vände i dörren och gick till Krons direkt och handlade direkt.
JLW Krons är faktiskt ett av få ställen där jag aldrig fått dålig service. Tråkigt om det hänt dig upprepade gånger och hoppas det blivit ändring på det nu isf. :)

Va roligt att höra! Jag har som sagt haft upprepade dåliga erfarenheter både vid handel och servicetillfällen. Även fakta från vänner med samma inställning, jag jobbar själv med service och är alltid beredd att pröva igen, det finns alltid många faktorer som spelar in och nästa gång kan det bli en fantastisk upplevelse! ///Lukas

Va roligt att höra! Jag har som sagt haft upprepade dåliga erfarenheter både vid handel och servicetillfällen. Även fakta från vänner med samma inställning, jag jobbar själv med service och är alltid beredd att pröva igen, det finns alltid många faktorer som spelar in och nästa gång kan det bli en fantastisk upplevelse! ///Lukas

Gör det och snacka med Patrik där, en riktigt skön snubbe! :)

• Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp