• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Gomorgon med Omega Seamaster -57
image.jpg

Aqualand pga hårt trädgårdsarbete står på schemat. T-shirten är ett slitet minne från gilli trawangan i Indonesien. Nån mer som dykt med dem?
image.jpg
Min Aqualand har bara dykt till 5-6 meter (snorklar bara) :(. Måste skafffa bättre fenor så man kommer ned en bit.
Jag har dykt med Trawangan Dive (har jag för mig eller om det nu var Blue Marlin?). Dök ner till 45m djup efter en japansk sjunken WWII (ubåtsjagare?). Tog mitt TDI Nitrox cert där.
Aqualanden var på där med (Förresten @plattfot , jag kanske skulle ta tillbaka den om du har den kvar?). Fin snorkling och mycket liv i vattnet i kring Gili (haj och stora sköldpaddor!). Fridök till 18m där, behövs inga märkvärdiga fenor @Mekmek, håll bara andan längre :D. Härlig levene och härlig temperatur i vattnet.
Brings back good memories... Spenderade 2,5 mån föräldraledighet i Asien varav tio dagar på Trawangan. Gili Trawangan, ett av Jordens paradis.
Lomboks vulkaner i bakgrunden.
20071222 291.jpg
20071222 270.jpg
20071222 346.jpg
20071222 396.jpg

20071222 466.jpg

Aqualanden (TT) på Zulu, då min rese och dykarklocka.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp