Snyggt!Hörde jag 16700? Dags för denna nu, när subC är på väg med posten....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Hörde jag 16700? Dags för denna nu, när subC är på väg med posten....
Snygg bild Acce! Gottland? Skåne?
Tack! Gotland. Avkopplande...Snygg bild Acce! Gottland? Skåne?
Kul inlägg, tack. Vill åndå ha nya fenorJag har dykt med Trawangan Dive (har jag för mig eller om det nu var Blue Marlin?). Dök ner till 45m djup efter en japansk sjunken WWII (ubåtsjagare?). Tog mitt TDI Nitrox cert där.
Aqualanden var på där med (Förresten @plattfot , jag kanske skulle ta tillbaka den om du har den kvar?). Fin snorkling och mycket liv i vattnet i kring Gili (stora sköldpaddor!). Fridök till 18m där, behövs inga märkvärdiga fenor @Mekmek, håll bara andan längre . Härlig levene och härlig temperatur i vattnet.
Brings back good memories... Spenderade 2,5 mån föräldraledighet i Asien varav tio dagar på Trawangan. Gili Trawangan, ett av Jordens paradis? Lomboks vulkaner i bakgrunden.
Aqualanden (TT) på Zulu, då min rese och dykarklocka.
Trevligt med en till Marine på forumet
Hörde jag 16700? Dags för denna nu, när subC är på väg med posten....
Man tackar, och nu ska den få den handledstid den förtjänar!Men fasiken vilken fin klocka.
Dags att börja rensa i lådan....behöver man något mer än 1 GMT?Vad händer?
Sambo tar över konto, här är min klocka!
Visst är den bra go, 16700Hörde jag 16700? Dags för denna nu, när subC är på väg med posten....
Vad är detta för KS-klocka?
Japp en SD 116600!Dags att börja rensa i lådan....behöver man något mer än 1 GMT?
Var han sugen på att sälja?APRO Jumbo 5402 på min handled men inte mitt ur.