Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är go, synd bara att den legat i lådan 2 år innan man fattade det....Visst är den bra go, 16700
Om inte @RicVin gillar detta får han inte starta nästa fredagstråd.Grabbens första klocka
Har du kvar den AP jag klämde på i somras? Satt väldigt skönt på handleden.APRO Jumbo 5402 på min handled men inte mitt ur.
Vad är detta för KS-klocka?
En Gul som ær orange.... coolGrabbens första klocka
Den är go, synd bara att den legat i lådan 2 år innan man fattade det....
Ja, riktigt snygg faktiskt! Grabben är jättenöjd!En Gul som ær orange.... cool
Ursnygg!DJ:n på efter att subben fått den mesta handledstiden på sistone!
Garanterat värmenFunderar på att köra årets sommarklocka tills värmen kommer. Får se vem som tröttnar först.
GMT-visaren kommer väl till pass i alla fall.Ölen hjälpte inte. Jag blev lappsjuk innan jag ens klev av planet. Bjuder på ett skott på "utsikten" från hotell Arctic. Notera att klockan inte är 10.30, utan 22.30...
Visa dem lumen ;-)Lång historia kort, sitter i flickvännens systers vardagsrum och passar barn medans dom två skulle cykla 4 mil, men kom endast två och nu hämtar systerns man dom.
Ber till en gud jag inte ens tror på att barnen inte ska vakna för jag har ingen aning om vad jag gör då...
Härligt att se!!! Strålande helt enkelt!Grabbens första klocka
Gillat och berömt! Får och får?! Det är ju MIN fredagstråd!!!!(Sade han med ett blygsamt tonläge..)Om inte @RicVin gillar detta får han inte starta nästa fredagstråd.
En sådan här köpte jag till min son i konfirmationspresent nu i maj, han blev nöjd !Grabbens första klocka
FelpostGillat och berömt! Får och får?! Det är ju MIN fredagstråd!!!!(Sade han med ett blygsamt tonläge..)
Så vacker. Om de vaknar kan du mata dom med ljummen rootbeer.Lång historia kort, sitter i flickvännens systers vardagsrum och passar barn medans dom två skulle cykla 4 mil, men kom endast två och nu hämtar systerns man dom.
Ber till en gud jag inte ens tror på att barnen inte ska vakna för jag har ingen aning om vad jag gör då...