Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det var ju inte helt lätt att se...Ölen hjälpte inte. Jag blev lappsjuk innan jag ens klev av planet. Bjuder på ett skott på "utsikten" från hotell Arctic. Notera att klockan inte är 10.30, utan 22.30...
Man väljer t ex sju smaker som sedan serveras som små rätter. Fantastiskt gott och trevligt. Varje rätt blir som en liten överraskning. Rekommenderas.Verkar grymt! Berätta gärna mer hur det där fungerar
1991 , vi får se vad som händer .. En ny krona , insert o lume på sekundvisaren + renoverad länk så snackar viHur gammal är den? Ser ut som en skön beater
(För mig) Nytt kortspel. Skall prova i sommar. #whiskymedfruganenregningdagDricker lite rött och spöar flickvännen i Sequence. Äkta stugliv.