Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, plockar ner den efter vinternDitt bidrag till denna tråd?![]()
BOOM! Tack min herre!
Snyggt! Passar den tavlan och ringen mycket bättre!Bytt Oyster not Jubilee, mkt bättre tkr jag.
![]()
Kan bara hålla med dig.Bytt Oyster not Jubilee, mkt bättre tkr jag.
![]()
Kan man få se lite mer av länken?
Grattis! Riktigt fin.Denna dansa in idag. DD 1803
![]()
Hoppsan!Det kom ju två klockor idag så jag testar datejusten lite nu.. Blir säkert guld ikväll igen
![]()
SchnyggtDet kom ju två klockor idag så jag testar datejusten lite nu.. Blir säkert guld ikväll igen
![]()
Precis, +1.Kan man få se lite mer av länken?
Kan man få se lite mer av länken?
Fetingar. Kan inte hjälpa dig med värdet på SD:n, har medvetet dålig koll på modeller som är alldeles för dyra för min studentplånbok.Jag är med en kompis i Spanien och vi passar på att ta en gemensam bild. Historien är lite intressant eftersom han har ärft klockan av sin farfar som kände Fidel Kastro. Klockan är med andra or från Cuba. Det är en lång historia bakom. Jag kommer berätta mer lite mer senare om den historien.
Tyvärr vet vi inget om värdet men det kanske någon här kan hjälpa till med?
![]()
Fetingar. Kan inte hjälpa dig med värdet på SD:n, har medvetet dålig koll på modeller som är alldeles för dyra för min studentplånbok.
Däremot kanske @Davvan @Per @Spencer66 eller någon annan kan hjälpa till.![]()
Dubbelröd, juKoolt, men behöver bättre bilder. Ser ut som en Standard 1665......värde beror på massor......allt mellan 60 ish och 100 ish....plexit är lite suddigt....
Dubbelröd, ju