Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rubber X kan inte flyga.
Rubber X kan inte flyga.
Svårt att ens avgöra vilken version det från den bilden. Iofs sitter jag på mobil så kanske är jag som är problemet. Dubbelröda startar väl på 150 för en dålig mk4 och slutar långt, långt senare för fina festliga varianter. Kul om det finns en story tillhörande denna.Fetingar. Kan inte hjälpa dig med värdet på SD:n, har medvetet dålig koll på modeller som är alldeles för dyra för min studentplånbok.
Däremot kanske @Davvan @Per @Spencer66 eller någon annan kan hjälpa till.
Visst är den lika fin ! Fler Tudor till folket
inte lika fin som herrarnas nya rolex. men jag gillar den
ja jag älskar Tudor. Men deras nya är helt otroligaVisst är den lika fin ! Fler Tudor till folket
Fan, skrev 009 men redigerade till 007Tackar. Det fina i kråksången är att den trots sin skönhet knappt kostar några pengar alls (nåväl, allt är relativt, men jämförelsevis med det mesta som visas här på forumet är den nästan gratis).
Nästan rätt. SKX009. Men bezeln från Dave Murphy prickade du in.
Middag på Galejan då ;-)Semester I Viken, precis vindsurfat. Vattentätt på!
Inte i kväll. "Per i Vikens" övertagande av Hamnkrogen lockar dock till att provas!Middag på Galejan då ;-)
Jepp, hört att det är succé. Hälsa killarna!Inte i kväll. "Per i Vikens" övertagande av Hamnkrogen lockar dock till att provas!
Absolut ! Jag är helt insnöad på Tudor trots att jag ännu inte äger en själv haha !!!ja jag älskar Tudor. Men deras nya är helt otroliga
Köp! Bara KÖP!Absolut ! Jag är helt insnöad på Tudor trots att jag ännu inte äger en själv haha !!!
Tycker den är stentuff
inte lika fin som herrarnas nya rolex. men jag gillar den
Går det att få tag på dom länkarna?JB-champion med flexändlänk går att justera on the fly utan verktyg med 0.2mm intervaller. Fantastiskt bra konstruerad för att vara en 70-talslänk.
Den är av samma modell som de som austronauterna satte på sina speedmasters istället för Omegas länk
Jag fick med länken på en 40-talskronograf jag köpte för runt ett år sen, nu använder jag den på nästan alla klockor jag äger
Nedan Neil Armstrong med speedy+JB-champion saxat från fratellowatches:
"Neil Armstrong wearing his OMEGA Speedmaster on a JB Champion bracelet (the bracelet preferred by NASA astronauts)." - Jan Broer
HahahahaVitlöks Expressen Incoming!!
Haha javisst har du rätt ! Tyvärr måste jag spara, och det länge för att underhålla denna hobby. Men å andra sidan sätter jag också stort värde på det jag köperKöp! Bara KÖP!
OK...spara!! nudlar i en månad. Marsch!!!Haha javisst har du rätt ! Tyvärr måste jag spara, och det länge för att underhålla denna hobby. Men å andra sidan sätter jag också stort värde på det jag köper
TackTycker den är stentuff
Det gjorde jag faktiskt (frivilligt åt nästan bara nudlar) i en månad när jag köpte min första klocka Det var 1994OK...spara!! nudlar i en månad. Marsch!!!
tummen upp på denDet gjorde jag faktiskt (frivilligt åt nästan bara nudlar) i en månad när jag köpte min första klocka Det var 1994