Så sjukt snyggt! Har en Speedy på gång som jag funderar på att byta till vit tavla. Krispigt värre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så sjukt snyggt! Har en Speedy på gång som jag funderar på att byta till vit tavla. Krispigt värre.
Vad är det för ålder på dom? Min 2-åring tyckte att 4:45 var en bra standardtid i våras. Varje dag... Men under sommaren har den pushats till 6:30. De äldre får vi väcka vid 8.Haha.. 1-0 till mamma M. Barnen slocknade kl 21.45, jag slocknade 23.45. Jag vann med 2 tim. Dock vaknade barnen kl 4... så då blev det 1-1.![]()
Ha ha, jovars kört lokalt och mkt ekologiskt hela veckan men gick crazy på Statoil och köpte med 2 för en till hotellet. Inte så illa som jag mindes från ungdomen men inget att sätta upp på köplistan heller.Elefant öl? Ingen finsmakare du inte.![]()
Vilken kanon bild!Idag tar vi vara på det sista av sommaren.
Seiko marinemaster 300
![]()
Tack tackVilken kanon bild!
Säljs Elefantöl på Statoil numera ??? Kanske dags att flytta hem trots allt....Ha ha, jovars kört lokalt och mkt ekologiskt hela veckan men gick crazy på Statoil och köpte med 2 för en till hotellet. Inte så illa som jag mindes från ungdomen men inget att sätta upp på köplistan heller.
Den där är helt underbar!Äntligen kom solen tillbaka
![]()
Hehe retsticka !!
Det blir inte mer WIS än så.