• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Blir aldrig fel med en DD i guld:)
image.jpg
 
Fick du ordning på suffletten?

Nja...har kanske hittat ett handtag i Tyskland, måste dock få svar om det är samma referens/serienummer som på det som satt där innan! Sen måste jag hitta någon som kan sätta det det också, så det blir väl bara att ställa på den andra bilen. För innan jag fått tillbaka min Great White Death så är nog sommaren slut tyvärr.

image.jpg
 
Nja...har kanske hittat ett handtag i Tyskland, måste dock få svar om det är samma referens/serienummer som på det som satt där innan! Sen måste jag hitta någon som kan sätta det det också, så det blir väl bara att ställa på den andra bilen. För innan jag fått tillbaka min Great White Death så är nog sommaren slut tyvärr.

image.jpg
Surt, vi har problem med suffletten på vår Saab hemma, och inte heller det var helt enkelt att lösa.
 
Njuter av mitt nyinköpta digitala Pioneer 4-kanals slutsteg! Betydligt bättre ljud nu efter BRL kopplat in skiten, :D! Blev att sitta ett par timmar under tak tills det sluttat pissa innan man kunde cabba ner och åka hemåt, men det var det fan värt Haha!

image.jpg
 
Senast ändrad:
Fråga av ren nyfikenhet: varför inte en submariner? Bara undrar..:)
En 1680 eller 5513 i så fall. Skulle kunna tänka mig byta rätt av så länge Rollen är nyservad och tät. ;)

-Man är ju inte gjord av pengar för fan. :D
Skulle behöva sälja JLCn i så fall. Känns som ett nedköp bara för att få en Rolexkrona på tavlan. Hellre Tudor + JLC än enbart en 5513.
 
Tillbaka
Topp