Greven
Guld
Både klocka och röktifo på samma bild! Hoppas det inte var alltför stökigt på läktaren.![]()
Nu gick det att bifoga bild, va lite strul inne på friends.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Både klocka och röktifo på samma bild! Hoppas det inte var alltför stökigt på läktaren.![]()
Nu gick det att bifoga bild, va lite strul inne på friends.
Det var rätt lugnt, ett lite längre avbrott sen va matchen igång igenBåde klocka och röktifo på samma bild! Hoppas det inte var alltför stökigt på läktaren.
Är aldrig stökigt på läktarnaBåde klocka och röktifo på samma bild! Hoppas det inte var alltför stökigt på läktaren.
Ja tavlan är speciellDD40, på min handled men inte mitt ur. Tavlan är helt fantastisk.
![]()
![]()
![]()
Man får väl dubbelposta när man har en ny klocka?Tudor 79090 från 1989. Gillar den skarpt.
Slutlekt för denna gång. Nu börjar allvaret igen. Fy fan.![]()
Gör du helt rätt i, har läst alla som kommit ut i pocket och tycker absolut det är bra underhållningsvärde i dem!Ja, har bara läst första två böckerna om psykopaten men de 4 andra är beställda och ska läsas snarast![]()
Jag har mitt kvar! Går på semester om 3 veckor...Vi har.![]()
Det blev inte alls dumt!Ser gott ut
Väntar själv på att grillen ska ta fyr!
Vilken fin klockaSpeedy Tuesday
![]()