Selvedge
Silver
Ah, där är klockan som gick från 50 till 58 över en natt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, där är klockan som gick från 50 till 58 över en natt...
Gott att höra, fick för mig att det tog slut mellan er...Firar halvår med tjejen med att kliva på semester och köpa hem massa badmadrasser
![]()
Det gjorde det i tre veckor så man kan väl inte säga ett halvår direkt. Hon tappade känslorna sa hon men sen tog det två veckor innan hon kom gråtandes och hade "gjort ett misstag" så tog det väl ytterligare en vecka innan jag bestämde mig för att testa igenGott att höra, fick för mig att det tog slut mellan er...
Ack för den arma kärlekenDet gjorde det i tre veckor så man kan väl inte säga ett halvår direkt. Hon tappade känslorna sa hon men sen tog det två veckor innan hon kom gråtandes och hade "gjort ett misstag" så tog det väl ytterligare en vecka innan jag bestämde mig för att testa igen![]()
Dagen börjar bra, skål!
![]()
Ett halvår med min dam idag
![]()
Ser ut som en Calatrava i WG.Vafan vilken smygare! Feeeeet klocka! Berätta mer!
Så jävla fin färg på den tavlanVarit ute och brännt gummi i kvällssolen
![]()
Bygger lego, eller vad det heter..
[/QUOTE![]()
Bygger torsdagsfylla
![]()
Med tanke på sidnumreringen trodde jag att vi skulle få se ett gäng sköna vintage dykare? men icke..
Som tur var bistod Luciano Cau men något trevligt att titta på i alla fall.
Ps. Tudorn var inte den största behållningen i det här sammanhanget![]()
Exakt vad är den lilla rosa-vita pricken på bildenHar precis släkt lampjäveln och ska till och sova! Och JA! Klockan sitter där den ska, på armen, god natt alla KLOCKSNACKARE var ni än befinner er!
![]()
JAG ÄR JU HÄR!!Var fan är @RicVin ?
Den har varit igång JÄTTELÄNGE ju...Hallå @RicVin !! Vakna. Nu måste jag ju börja här. Någon egen fredagstråd vågar man ju fan inte starta.
![]()
Matchande kläder....Svärföräldrarna ska stanna till söndag, får trösta mig med att det är helg, och att Hulken gör mig sällskap idag...
![]()
Aa, den stannade igår, har fixat till det nuMatchande kläder....men fel datum?