Min Carrera 1964 re-edition på ett billigt meshband.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, helt rättSer ut som en Calatrava i WG.
Helt underbar! Gammelgubben har en i gulguld som han köpte ny 84 av Arne på Rob, endast använd ett par gånger. Enkelheten gör den magiskJapp, helt rätt! PP Calatrava 5296G-010
Efter låång väntan kom den för 16 dagar sedan till Rob. Är sååå nöjd.
Grattis tre gånger!Mycket att fira idag:
- Kanonväder, villket ju passar bra då jag inte jobbar på fredagar ...
- Ni läser just mitt inlägg nummer 1.500. Undrar vad som döljer sig på "hyllan" ...
- Dessutom just hemkommen från blomsteraffären, då det idag är 33 år sedan jag och min älskade fru gifte oss.
![]()
Gammelgubben har smak, helt klartHelt underbar! Gammelgubben har en i gulguld som han köpte ny 84 av Arne på Rob, endast använd ett par gånger. Enkelheten gör den magisk![]()
Ganska OT men fan vad jag blev sugen på Loka citronLunchar på jobbets balkong.
![]()
Eller hur!Gammelgubben har smak, helt klart! Jag kan tyvärr inte lägga av min, bär den nästan dygnet runt. Känner mig konstant otrogen mot min gamla favorit, men det är det värt
.
Rätt tänkt! Bra där!Fredags blommor till kvinnan, alltid bra att ligga på plus
![]()
Du har mitt fulla stöd och medlidande (om än bara i tanken)Svärföräldrarna ska stanna till söndag, får trösta mig med att det är helg, och att Hulken gör mig sällskap idag...
![]()