Nice buddy bracelets
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice buddy bracelets
Din är snyggare!Min gmt börjar känna av sin ålder..
![]()
Jag är inte insatt alls, men vid en sågning skulle jag i alla fall uppskatta en förklaring.En kopia av ett Beobachtungs ur som dessutom är amerikansk, hur mer snett kan det bli ?
Just ja det var du som inte förstår dig på historiaJahop, att det är ett amerikanskt märke och att basmodellen är tysk skiter jag helt fullständigt i.
Varför gör man dykare i helguld? För att man kan
Tänkte mer på märket som sådant och om det håller kvalitet, till skillnad från parfymdinkor etc.
Just ja det var du som inte förstår dig på historia
Du började med att insinuera att jag anförde ett dåligt argument. Men strunt samma jag ger mig du har rätt och dina åsikter är bäst.Oj vilket påhopp. Skön ton du verkar ha, riktig lirare.
Vilken fantastiskt fin present! Heder åt din fru!Man måste älska frugan när hon gick in och reggade sig på KS bara för att snatcha denna läckerbit mitt framför näsan på mig och sedan ge den till mig i present.
![]()