Trodde nästan att du skulle hugga på den. Stort grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Grattis!![]()
Grattis! Den är du värdFödelsedagsklockan...![]()
På ett villkor. Jag väljer var vi ska bära klockan nästa vecka.Kör på vår utmaning med klockan på fel hand (@Vincent, @christian-h, @hollow123)Och cyklar mitt ute i ingenstans...![]()
![]()
beror väll lite på vad man jobbar med ?^^Klockor är till för att användas. Jobbar i alla mina klockor. Det enda jag inte skulle kunna jobba i om jag ägde vore något med plexiglas, då hade det varit repigt och förstört efter alla skrap och slag även om jag mest har klockan under handsken.jobbar på en Ica butik.
Precis. Men flänger runt mycket och slår i många hyllkanterberor väll lite på vad man jobbar med ?^^
På ett villkor. Jag väljer var vi ska bära klockan nästa vecka.
jag som jobbar som snickare skulle nog inte bära en dyrare klocka, för att det finns så mkt riskerPrecis. Men flänger runt mycket och slår i många hyllkanter![]()