Greven
Guld
OWG. Well spotted sir!Jag och någon annan OWG försöker ta oss ut ur Götatunneln!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OWG. Well spotted sir!Jag och någon annan OWG försöker ta oss ut ur Götatunneln!
Blir inget med det! Du har inga spärrar, kommer få alla oss bannade här ifrån hahaPå ett villkor. Jag väljer var vi ska bära klockan nästa vecka.
Schysst klocka och bil! Ta det lugnt i trafiken, du ligger på 1,49 lit/mil.
Det där är ju rätt hand @Ernesto !Kör på vår utmaning med klockan på fel hand (@Vincent, @christian-h, @hollow123)Och cyklar mitt ute i ingenstans...
Har gillat kombinationen tidigare, men i den vinkeln såg länken lite mesig ut. Tycker jag då.Bandbyte
Kört med oyster länken några dagar men satte på jubliie igen.
idiotiKör på vår utmaning med klockan på fel hand (@Vincent, @christian-h, @hollow123)Och cyklar mitt ute i ingenstans...
Så läckert!!Bandbyte
Kört med oyster länken några dagar men satte på jubliie igen.
Longines Conquest Heritage, tack @Freddie L för affären.
Jag ska försöka bära upp de 35 millimetrarna med mina 2 meter.
Äntligen kom det. Nu på Rubber B
Helt annan närvaro. .helt annan klocka
Sjuk. Kostar dock att ligga på topp!Hemåt efter 16h kneg.
Inte sviker man bygget, nej!Sjuk. Kostar dock att ligga på topp!
Håller med, plastglasen är tåligare än man tror, gör ingen skillnad mellan mina klockor när det gäller användning beroende på glas om de är trycktestsde.beror väll lite på vad man jobbar med ?^^
Vem har inte gjort det, på sambo/hustru eller barn. Olidligt innan KS fanns.Väntar i bilen.
Knega är bra skit!Inte sviker man bygget, nej!
Kan bara hålla med dig.