Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den klockan ger tillräckligt mycket pondus, det behövs inga kläder!You're fired!!
Jobbar hemma idag så jag leker styrelsemöte i kallingar vid matbordet.
Ojoj så läcker! inte varit så förtjust i rocka band innan men här flyger det verkligen. Blev riktigt snyggt.Universal Geneve i guld och rocka
Första Deep Blue klockan jag ser här på KS, uppskattas mycket
Tack!Första Deep Blue klockan jag ser här på KS, uppskattas mycket
Den är väl för söt den där...Sjömästarmåndag
Och där kom "hej hej"...Äntligen Måndag
Den är faktiskt över förväntan! Tunn och trevlig kvartsare med les rythmes digitalesDen är väl för söt den där...
Gött ex du införskaffat dig nöjd?Och där kom "hej hej"...
Mycket annan tavla än din dock, den här har en Mark1 tavla.Gött ex du införskaffat dig nöjd?
Jag vet, har ju ägt den ett tag.... Den är rätt nice..Den är faktiskt över förväntan! Tunn och trevlig kvartsare med les rythmes digitales
Tuuuunn
Och lite tramsig...
aha ska lämna in min på Rob E för att ta reda på vilket år min är ifrån, vilket är din ifrån?Mycket annan tavla än din dock, den här har en Mark1 tavla.
1978.aha ska lämna in min på Rob E för att ta reda på vilket år min är ifrån, vilket är din ifrån?
Ah va fan! Jag verkar vara 2a på bollen på mer än ett ur efter dig...Jag vet, har ju ägt den ett tag.... Den är rätt nice..