• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Babinus

Cartier
Ligger i sängen och kollar på bilder från igår... Split/Hvar :)

20150906_184335-01.jpeg
20150906_133256.jpg
20150906_132542.jpg
20150906_135847.jpg
På onsdag åker jag tll Hvar och Brac. Ser lovande ut enligt dina bilder.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Mycket stilig! Är sällan för gravyr men denna var smakfullt utförd. Får man fråga, mäter boetten 34mm?
34,5mm för att vara exakt. Känns bra i storleken! Det som är lite ovanligt är att bandbredden är 20mm och det gör att bandet blir lite bredare runt om, som i sin tur gör att den bärs lite modernare än ett gammalt herrur med 18mm luggar. Gravyren tycker jag bara är lite rolig. Fint handgraverat dessutom.
Rockan har jag satt på själv, hade ett tunt och fint band och kombinationen gult och blått är ju alltid snyggt! En trevlig klocka I fantastiskt skick helt enkelt.

@Tobias Eriksson
 

PatrikN

Omega
34,5mm för att vara exakt. Känns bra i storleken! Det som är lite ovanligt är att bandbredden är 20mm och det gör att bandet blir lite bredare runt om, som i sin tur gör att den bärs lite modernare än ett gammalt herrur med 18mm luggar. Gravyren tycker jag bara är lite rolig. Fint handgraverat dessutom.
Rockan har jag satt på själv, hade ett tunt och fint band och kombinationen gult och blått är ju alltid snyggt! En trevlig klocka I fantastiskt skick helt enkelt.

@Tobias Eriksson
Toppen, tack för detaljerna. Är på jakt efter en dressare och denna faller väldigt bra i smaken. Hojta till ifall flipparsjukan slår till. Jakten fortsätter helt enkelt :)
 
Topp