Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!
Riktigt cool klocka!SoffTmode
Ah ok. Jag kanske skall försöka få min fru intresserad...Mycket möjligt. Kul att vara först isåfall!
Denna är mindre..35mm
Var tvungen att gå hem och kolla så att jag inte fått påhälsning. Min hälsar!Nätt nyförvärv på Nato. Känns oväntat bra och grymt bekvämt.
Exakt sådär ser det ut när jag öppnar huven till min Prius! Not. Ser ut att vara mänga hästkrafter där nere. Kool! Gillar klockan också förstås!Skruvar lite.
Precis, enligt Rolex så är det inte sant då 116000 inte levereras med Jubilee. Så min är ett litet hembyggeBlev jävligt bra skulle jag säga, så bra så att det inte är sant !!!
Blir inget kompisgilla på den där.
Jodå, där är en hel flock! Dock alltid plats för fler.Exakt sådär ser det ut när jag öppnar huven till min Prius! Not. Ser ut att vara mänga hästkrafter där nere. Kool! Gillar klockan också förstås!
Pride meets Godzilla ...Blir inget kompisgilla på den där.
Passar kanske i Priscilla?Pride meets Godzilla ...
Passar kanske i Priscilla?
Det måste väl i och för sig vara King Kong på den tiden. Begränsat med Pride...Passar kanske i Priscilla?
Och där sket det sig!! Hona i gamla locket, hane i nya... Jaha, nya kablar också då..
Fungerar ens MSD grejer?
Min MSD box, tummen ner!!!
Sitter hos flickvännen och dricker en Pale Ale efter en lyckad arbetsintervju för ett jobb jag inte ens sökt.
Hade inte ens tänkt byta jobb men dom erbjuder en grundlön på nästan 40% mer än vad jag har nu... Är väldigt sugen.
Blir inget kompisgilla på den där.
Har det kommit nya Knut Gadd ?? Måste kolla deras sida ögonaböj....
Ute med doggen