• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Snart vankas det födelsedagsfest...notera hur matt glossytavlan börjar bli på trippelsexan :)


image.jpg
 
Köpte även Rubber B till min Daytona tidigare i år. Här ser ni skillnaden. Bandet och boetten på VC:n är något bredare och sportigare än Daytonan.

20150820_234918.jpg
20150820_234940.jpg

Min första klocka var förresten en Police som jag fick i studentpresent. Då hade jag noll intresse för klockor, men den modellen var så groteskt ful att jag aldrig vågade bära den (mådde skitdåligt över det). Den blev stulen i alla fall. Av någon anledning hade jag klockan i min bil, i sin box och när jag crashade den så plockade någon allt ifrån den på bilskadecentret.

Typ såhär såg den ut.
41XR7Zud1AL.jpg
DEn var ej snygg

Denna var snygg som fan
 
Hade någon tanke om att göra mitt tusendeinlägg något speciellt men livet har kommit mellan och har inte haft tid. Nöjer mig istället med att tacka alla medlemmar som levererat intressant, lärorika och roliga inlägg samt lägga upp en bild på den klocka som startade denna sjukdom. Den får helt klart inte den handledstid som den förtjänar.

image.jpg
 
Tillbaka
Topp