Klättrat ur sängen och tagit mig ut på takterrassen. Håller mig stationerad här en stund och återhämtar mig med Cisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cisk då måste du va på Malta ??Klättrat ur sängen och tagit mig ut på takterrassen. Håller mig stationerad här en stund och återhämtar mig med Cisk.
Frivillighet och Ikea är två svårt förenliga enheter. Men måste man så måste manVem försöker du lura?
Frivilligt Ikea Lördag...
Hör du inte hur krystat det låter.
Läder? Ser ut som nylon? Läder på undersida? Snyggt i vilket fall!Just nu gillar jag den på läder Har ställt frågan om lädret är vattentåligt till @ROB-1832 , inväntar svar.
Tack! Gult läder på undersidan, ngt annat på översidan. Tudor kallar det för läderremLäder? Ser ut som nylon? Läder på undersida? Snyggt i vilket fall!
Familjen GMT samlad!
Från vänster; 16760, 16760, 16710, 16750 och sist men inte minst en 16753.
Ok, första bilden var bra. Nu går du till överdrift, detta är ju löjligt!Familjen GMT samlad!
Från vänster; 16760, 16760, 16710, 16750 och sist men inte minst en 16753.
Super kontiki -1973 limited ed
Nej, men en säker spik @Niklas !Ingen högoddsare att det blev denna idag igen
Är det där 38mm?Lite regnigt, men fasen vad fin teaktavlan är.
vackertNy vaken
Ok, första bilden var bra. Nu går du till överdrift, detta är ju löjligt!