Första droppen alkohol på länge. Blir lite mysöl och skitsnack på söder ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chillar i Nerja..
Beklagar. Fast inte förlust i alla fall. Kanske borde sälja DJ'n till mig så blir det seger nästa gång.DJn hjälpte inte... 1-1 mot Elfsborg...
Var där tidigare i somras. Underbart ställe. En hel del vänner som har boenden där. Ska nog ner nästa sommar också. Har du lägenhet där nere?
Sant men svårt med europaspel om de inte vinner . Man vet aldrig, inte just nu men kanske senBeklagar. Fast inte förlust i alla fall. Kanske borde sälja DJ'n till mig så blir det seger nästa gång.
Tolkar det som du inte riktigt gillar din Citizen? Jag tycker den ser ut att ha en härlig patina!Jag, skinnjackan och min äckelcitizen lyssnar på soundtrack of our lives och ska nu gå och dricka alkohol
Snyggt! Men saknas det inte fyra rollar?Är snart klar med med kokandet av lingonsylten...
Haha! Ser framemot kommande fototrender!Konstaterar att hösten är här och att det är ett kasst äppelår. Borde kanske klippa ner träden lite...
Snyggt! Men saknas det inte fyra rollar?
Tyvärr inte (än) men var tvungen att ta ett kort efter körningen på Mantorp Park tidigare idagHoppla! Din bil? Cool Monaco.
Älskar min citizen, men den är ändå sunk haha! Klart man älskar patina.Tolkar det som du inte riktigt gillar din Citizen? Jag tycker den ser ut att ha en härlig patina!
Snygg klocka... inte förstöra whiskey bara...Whiskey-sur
Schysst klocka och lika schysst drink! Tycks alltid glömma bort den när tillfället ges. Kanske är lika braWhiskey-sur
Är väl traditionellt bourbon i drinken? Mycket smak av spriten, mer homage än förstörelseSnygg klocka... inte förstöra whiskey bara...
Tack för informasjonen, ingen drinkmixare här så det har jag ingen aning om... Bourbon är det ju faktiskt inte lika farligt med, kan ju kanske bara bli bättre ;-)Är väl traditionellt bourbon i drinken? Mycket smak av spriten, mer homage än förstörelse
Denna får mycket tid på handleden nu...
Förstår förskräckelsen om man skulle grogga en delikat whisky, men får skriva i lifestyle istället ;-) (när ja postat 50 inlägg)Tack för informasjonen, ingen drinkmixare här så det har jag ingen aning om... Bourbon är det ju faktiskt inte lika farligt med, kan ju kanske bara bli bättre ;-)