Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt!! (galet??) vad ska du hitta på istället?Jag sa nyss upp mig med omedelbar verkan!
Hör och häpna det gick efter mer än 3 år!
Mot nya äventyr, trevlig helg
GRATTIS! Tjonga in en bild med samma information i fredagstråden och mottag folkets jubel! Grattis igen till nya Rollen!
Var med min gamle far och hämtade ut denna skönheten idag. Grym på alla sätt och vis!
Tror jag formulera mig dåligt, det var min far som skulle ha klockan , min är beställd men hade inte kommit än. Men så småningom blir det min turGRATTIS! Tjonga in en bild med samma information i fredagstråden och mottag folkets jubel! Grattis igen till nya Rollen!
Stort grattis till din far! Se till att han blir medlem på KS omedelbart och posta i fredagstråden. Trevlig helg!Tror jag formulera mig dåligt, det var min far som skulle ha klockan , min är beställd men hade inte kommit än. Men så småningom blir det min tur
Rolex DAYTONA från N-serie 1991!
Vackert!Njuter av en fin om än kylig kväll
Garanterat ;-)One love, måste vara ett tecken på att jag vinner över huset ikväll! !!
Roulette, Sic-boGaranterat ;-)
Vilket spel pratar vi om?
Dags att komma ut och inte smyga längre?Fredagsmys framför dumburken, blir väl Idol gissar jag...passar som vanligt på att ta bild när tjejen inte ser