Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här var lite tuff(inte disken alltså!) Vilket märke är det?
Åter vid disken, men vad är nu detta på handleden? En ryss!
En Vostok Neptune! Tycker den är riktigt häftig!Den här var lite tuff(inte disken alltså!) Vilket märke är det?
Tack! Den recensionen är helt perfekt och gjorde inte suget mindre precis! SBDC007 rules!Tänkte skriva en recension, men har ej haft tid att sätta mig ner med det ^^ Du kan få en kort version dock:
Klockan är helgrym. Grym byggkvalité, riktigt bra tidshållning, sitter som gjutet på handleden, tål hur mycket stryk som helst, en fröjd att titta ner på, köp.
Den är snygg. Hur mycket kostar den inte minst vart finns det förhandlare?En Vostok Neptune! Tycker den är riktigt häftig!
Har kört den i ca 2 veckor nu konstant och utsatt den för en hel del otrevligheter, som de flesta andra klockor skulle få en del mindre trevliga dings av. Inte ett märke på klockan, som ny. Saktar sig bara nån sekund per dag dessutom.Tack! Den recensionen är helt perfekt och gjorde inte suget mindre precis! SBDC007 rules!
Påväg hem efter jobb underjorden, bilden är några timmar gammal.
Har du övergivit väskorna ??Vilken klocka att ha på sig vid underjordsjobb!
Har du övergivit väskorna ??
Tyvärr kan jag ju inte rätta alla SOM GÖR FEEEEEEEEL!!!! Även om jag skulle vilja..Den här tråden skall vara tom på fredagar.. @RicVin styr upp detta!
Jag sa nyss upp mig med omedelbar verkan!
Hör och häpna det gick efter mer än 3 år!
Mot nya äventyr, trevlig helg