Tack, men syftar du på valet av klocka eller öl...?Bra val!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, men syftar du på valet av klocka eller öl...?Bra val!
Snyggt!Jepp, tripple-six dags!
Snyggt!
Fin! Härligt när man äntligen har det man suktat efter. Njut av känslanNyförvärvet, mkt nöjd! Suktat länge efter denna
Livet är som en räkmacka för dig. Bra där!Nu tvingas vi laga vår egen middag, avgå alla!
Finns det bildbevis på det?Jag och brittan ska precis lämna hotellet för att käka och dricka en god middag runt Navigli, Milan.
Det var, naturligtvis, enligt alla en lysande förrätt. Själv tål jag inte skaldjur så jag fick inte ens smakaLivet är som en räkmacka för dig. Bra där!
Stil med bilhandskar! Är det en Porsche du sportar?Sittaiköbilder....
Girard Perregaux Richeville Tonneau
Hey! Jag har blivit helt Shogun-suktande senaste tiden. Har du skrivit i någon tråd om din Shogun och erfarenhet? Har sniffat runt på Youtube och hittat recensioner som hyllar klockan. Gör inte suget mindre precis. Respect to the Shogun!Shogun, sitter som en smäck.
Tackar!Stil med bilhandskar! Är det en Porsche du sportar?
Tänkte skriva en recension, men har ej haft tid att sätta mig ner med det ^^ Du kan få en kort version dock:Hey! Jag har blivit helt Shogun-suktande senaste tiden. Har du skrivit i någon tråd om din Shogun och erfarenhet? Har sniffat runt på Youtube och hittat recensioner som hyllar klockan. Gör inte suget mindre precis. Respect to the Shogun!