Najs! Va du nere på klockutställningen?
Precis checkat in på Grand !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs! Va du nere på klockutställningen?
Sitter med frugan på akuten
Är klockan tejpad? En tvättäkta beater må jag säga!Har sprungit hit och dit i Göteborg city. Oj vad med folk men det är ju en otrligt fin stad. De har till och med ett eget Central Park!
Mycket vacker färg på koppen !!;-)Tur jag har en tonåringen som har koll på vad jag önskar mig. Nu har jag något att glädja mig åt i väntan på ditt vackra hemarbete @jabla
Visst är det. Tösen har koll.Mycket vacker färg på koppen !!;-)
Fasen bra dagar nu..ny bmw och boende på Grand
Skickar CAD-filen, bara att sätta ett orange nystan i 3D-skrivaren och printa ut.Tur jag har en tonåringen som har koll på vad jag önskar mig. Nu har jag något att glädja mig åt i väntan på ditt vackra hemarbete @jabla
Ja mer beater än så här blir det inteÄr klockan tejpad? En tvättäkta beater må jag säga!
Gratulerar!Tur jag har en tonåringen som har koll på vad jag önskar mig. Nu har jag något att glädja mig åt i väntan på ditt vackra hemarbete @jabla
GrattisTur jag har en tonåringen som har koll på vad jag önskar mig. Nu har jag något att glädja mig åt i väntan på ditt vackra hemarbete @jabla
Tvärtom, New York har ett eget Slottskogen.Har sprungit hit och dit i Göteborg city. Oj vad med folk men det är ju en otrligt fin stad. De har till och med ett eget Central Park!
Grattis!Tur jag har en tonåringen som har koll på vad jag önskar mig. Nu har jag något att glädja mig åt i väntan på ditt vackra hemarbete @jabla
Ica ftw! Knegar också på ica Kör dock inte rolex på jobbKlockor och mat är livet
Klockor är till för att användas!Ica ftw! Knegar också på ica Kör dock inte rolex på jobb
Haha de går bra nu desamma till dig !Fasen bra dagar nu..ny bmw och boende på Grand
Trevlig kväll!
Är där nuNajs! Va du nere på klockutställningen?
Gillar att det står ölburkar på arbetsbordetRastar F300:an idag, en förbannad arbetsdag.. 07:00-20:... Tills det att jag har räknat färdigt på anbud, material och tidsrapporter..