SåldLigger ju en på k&s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SåldLigger ju en på k&s
Grattis!Födelsedag, då är det guldkant som gäller.
Speciellt om någon annan lagar maten åt en.Klockor och mat är livet
Standardlunch.
Frågor på det?
Inte en pinal så nu ligger skilsmässopapperna på köksbordet!Grattis!
Hoppas du fick något orange.
Det är ju halva grejen å laga maten själv!Speciellt om någon annan lagar maten åt en.
Om man lagar åt andra ja, då är jag helt med på din filosofi.Det är ju halva grejen å laga maten själv!
Skön standard!Standardlunch.
Frågor på det?
Gråt inte, jag har gjort det här åt dig i slöjden.Inte en pinal så nu ligger skilsmässopapperna på köksbordet!
Spot on, därav vart det makaroner och falukorv till middag igår närOm man lagar åt andra ja, då är jag helt med på din filosofi.
Men att laga mat endast till mig själv ger mig inte samma kick.
Tack själv. Alltid kul att träffa KS'are och snacka klockor!
Du vet allt vad din reservfru vill ha.Gråt inte, jag har gjort det här åt dig i slöjden.
Ha, ha. Det skall jag säga till min jobbarkompis. Tur man inte bor i en håla själv...Precis avslutat en lunch m @TiE i Borensberg av alla hålor.
Standardlunch.
Frågor på det?
grym bild
Ha, ha. Det skall jag säga till min jobbarkompis. Tur man inte bor i en håla själv...
Precis checkat in på Grand !
Kul med fler LTU:are
Verkar som jag fått en lumeläcka på min Speedy. Undrar om det går på garantin.