Är det tillåtet?Fotar handboll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det tillåtet?Fotar handboll.
Grattis på födelsedagen. Paket eller inte, du har ju fått egna pengar i världsvalutan. Starta sedelpressarna och köp det bästa för det är du ju naturligtvis värd!Inte en pinal så nu ligger skilsmässopapperna på köksbordet!
Om man har det som jobb och bär en orange reflexväst samtidigt, absolut.Är det tillåtet?
Självklart! (Försökte mig på lite Göteborgs humor) Ska skärpa mig.Om man har det som jobb och bär en orange reflexväst samtidigt, absolut.
Vad är det för bandbredd på Movadon?Han har som sagt koll på snabbaste vägen till en kvinnas hjärta.
Sen att fota wristshots under time out är väl kanske inte ett normalt beteende. Men det är en helt annan fråga...Självklart! (Försökte mig på lite Göteborgs humor) Ska skärpa mig.
Så jäkla bra film! Full sprätta från början till slut! Fin klassisk Omega där.Drömmer sig bort mot Atmos världen
Mad Max samt Connien
Skulle in till stan en vända
Coolt! En annan får ta bil
Säker på att det blev en folköl? Eller va det elefantöl? (Du glömde bilden)Omega'n och jag kollar lite på fotboll tillsammans med en folköl.
Verkar som jag fått en lumeläcka på min Speedy. Undrar om det går på garantin.
Tack, det stämmer bra! Brukar se det en del här uppe i Luleå, men igår var det extra starkt.Magiskt vacker bild är det norrsken?
För ett sådant idogt arbete kan jag inte annat än att klappa händerna !Vaxar jacka inför höst/vintern. Tog lite drygt 3 timmar att få den klar, kvalar lätt in på top 5 tråkigast sakerna jag gjort
Klockan fastnade inte på bild
Måste ändå erkänna att ditt slit verkar monstertråkigt !!!För ett sådant idogt arbete kan jag inte annat än att klappa händerna !
Haha! Hemma i skåneland bor jag .Måste ändå erkänna att ditt slit verkar monstertråkigt !!!
Vart hemma i Sweden bor du, alt... vilken anledning har du att göra detta ?
Arbete skall tamejtusan löna sig !Haha! Hemma i skåneland bor jag .
Kände att det skulle vara lite roligare att göra det själv än att lämna in (kostar ca 400kr, vilket i efterhand är förståligt ), en burk vax kostar inte mer än dryga hundra spänn. Använt den flitigt i 2år, senaste tiden har den inte avvisat särskilt mycket vatten, därav idén om att vaxa om den.
Vet du vart jag (när jag kommer hem till Sverige) kan få tag på ett mesh som följer boettkonturerna av en klocka ??Mekar med viklås och gummiband.
Nej det vet jag inte men man kan ju hitta ändlänkar som här på min Sub.Vet du vart jag (när jag kommer hem till Sverige) kan få tag på ett mesh som följer boettkonturerna av en klocka ??
Nu hann jag inte med.Mer spekifikt en Knut Gadd !
Jädrans vad snyggt alltså !Nej det vet jag inte men man kan ju hitta ändlänkar som här på min Sub.