Mattan
Silver
Min klocka för dagen och antagligen hela veckan. Gör sig kanon på remmen.
Men vad tror ni om oranget gummi? Hit eller diss?
Inte bra på det oranga enl mig, "förbilligar" klockan på något sätt, men riktigt schysst på lädret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min klocka för dagen och antagligen hela veckan. Gör sig kanon på remmen.
Men vad tror ni om oranget gummi? Hit eller diss?
tror det var mellan 83-88
Mycket snygg!
Vad har hänt med mr T, tre nya klockor på kort tid... Eller Bratten och Rollen var inte för egen konsumtion?
Beklagar gårdagens debakel på Stockholms stadion...
Cham-Pain-ZippaTackar! Man lever bara en gång så jag passar på att unna mig
Ja fotbollen vill man bara gömma!
Mr T, det var länge sen man hörde. Nu blir man ju nyfiken. Vem håller i "Kniven"?
Ahh! Vi får ses nån gång. Gå på fotboll o snacka klockor! Hälsa PølsDimond ;-)Cham-Pain-Zippa
Ja, gillade nato också men länk klår allt. Tyvärr så var de ruskigt svårt att sätta dit länken igen så de lär dröja länge innan nato åker på :/Kört Nato?
Ja, gillade nato också men länk klår allt. Tyvärr så var de ruskigt svårt att sätta dit länken igen så de lär dröja länge innan nato åker på :/
Sen är jag överdrivet rädd om klockan och de gör ont i hjärtat varje gång man stöter emot nåt hårt eller ser nya repor på spännetHåller med, länk är alltid snyggare på lite dyrare klockor. På billigare klockor är det kul att experimentera med band då det ofta kan förhöja känslan på klockan istället.
Inte bra på det oranga enl mig, "förbilligar" klockan på något sätt, men riktigt schysst på lädret!
Sen är jag överdrivet rädd om klockan och de gör ont i hjärtat varje gång man stöter emot nåt hårt eller ser nya repor på spännet
Vilka härliga vintage Seikos du sitter på!Underbara former på dessa gamla Seiko. Denna King Seiko från '69 är ovanligt orörd i boetten och har en härlig gulnad patina på tavlan. Manuellt 36000-verk gör inte saken sämre heller...
Rejäl feting det där
Jag är en sucker för deras gamla kantiga boetter.Vilka härliga vintage Seikos du sitter på!
Som student är det OK att dricka vin kl. 15 en måndag!
"Jobbar" hemifrån & kollar till min sjuka 7-åring som snarkar/frustar i soffan bredvid mig med 40 graders feber & halslussen från helvetet. Stackar´n...
Som student är det OK att dricka vin kl. 15 en måndag!
Halsluss vad är det ? men synd om flickan
Sjukt vacker är det enda jag lyckas få ut mig.... Vilken klocka.Ifall ni missat det postade Kuma-Kun några bilder på den bästa och finaste stålisen som Seiko sålt nyligen på TTT; nämligen Grand Seiko VFA 6186-8000. Underbart vacker klocka med sina höga stavindex och kantiga boettform.
Läs, se och beundra: http://www.timetotalk.se/timetotalk/det-basta-av-dom-basta-t6120.html
(alltså ej min klocka, men önskar den vore det)
Hehe...
Står bara GMT master på tavlanSauvignon blanc och 16710! Två grymma i samma! Härlig bild!