• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Min klocka för dagen och antagligen hela veckan. Gör sig kanon på remmen.
Py4V1wC.jpg

Men vad tror ni om oranget gummi? Hit eller diss?
U7sELk0.jpg

Inte bra på det oranga enl mig, "förbilligar" klockan på något sätt, men riktigt schysst på lädret!

Mycket snygg!

Vad har hänt med mr T, tre nya klockor på kort tid... Eller Bratten och Rollen var inte för egen konsumtion?

Beklagar gårdagens debakel på Stockholms stadion...

Tackar! Man lever bara en gång så jag passar på att unna mig :)
Ja fotbollen vill man bara gömma!
Mr T, det var länge sen man hörde. Nu blir man ju nyfiken. Vem håller i "Kniven"?

Ja, gillade nato också men länk klår allt. Tyvärr så var de ruskigt svårt att sätta dit länken igen så de lär dröja länge innan nato åker på :/

Håller med, länk är alltid snyggare på lite dyrare klockor. På billigare klockor är det kul att experimentera med band då det ofta kan förhöja känslan på klockan istället.

Håller med, länk är alltid snyggare på lite dyrare klockor. På billigare klockor är det kul att experimentera med band då det ofta kan förhöja känslan på klockan istället.
Sen är jag överdrivet rädd om klockan och de gör ont i hjärtat varje gång man stöter emot nåt hårt eller ser nya repor på spännet :D

Tillbaka
Topp