• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Min klocka för dagen och antagligen hela veckan. Gör sig kanon på remmen.
Py4V1wC.jpg

Men vad tror ni om oranget gummi? Hit eller diss?
U7sELk0.jpg
de där fina klockan förtjänar en finare rem än orange gummi.... :)

Man ska nog ha såna gummistraps på moderna klockor företrädesvis, det flyger ej på retroklockor är jag rädd

de där fina klockan förtjänar en finare rem än orange gummi.... :)

Man ska nog ha såna gummistraps på moderna klockor företrädesvis, det flyger ej på retroklockor är jag rädd

Men det passar på Panerai? ;)
Men jag håller med i frågan, den oranga passar inte hundra på denna klockan... Får köra NATO/ZULU i badet.

Xtzk3ZC.jpg

Picnic-konsert med Magnus Tingsek i Malmö i Lördags. I bildens förgrund stoltserar en Speedmaster Pro, som tyvärr föll offer för tveksam ljussättning. Hade med lite envishet kunnat justera fram den i all sin prakt, men jag avstod med anledningen att folk runtomkring troligtvis inte var vana vid att idioter står på konserter och fotar sina klockor. Kände mig lite för fånig, helt enkelt. :D

Har kollat på ca 90% av Capitals matcher sedan säsongen 2009-2010, är man intresserad så går det bra. Skriver dessutom uppsats nu så gör ändå ingenting på dagarna :hilarious::D

Det kommer att gå bra för dig i livet unge man, ha en trevlig dag & lycka till med uppsatsen:)

Tillbaka
Topp