Johanssons Kakel
Silver
Jag och dykarn ligger och slappar i soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jädrans snygg Seiko!
Följer Kakel-killens exempel!
Jädrans snygg Seiko!
Haha. Herr Helson blänger på mig om jag glor för mycket på tvnTackar!
Och din Sharkmaster är ingen dålig pjäs! Måste konkurrera hårt med dumburken om uppmärksamheten!
Svart, 16610LV Kermit.Är det svart eller grön tavla?
vem som är snyggast av er kan jag inte uttala mig om, men av dina klockor tycker jag nog Sea Dwellern är den snyggare...Jag och mina dykare sitter och funderar på vem av oss som är snyggast.
Sitter och hetsar upp lite pk-folk
Va? Jag la ut en bild på Rolex caliber 3255 och hoppades någon skulle bli lite upphetsad som jag. Är en en bad boy? Har jag syndat? Måste jag söka hjälp för min klockfetischism?Du borde byta avatar
Va? Jag la ut en bild på Rolex caliber 3255 och hoppades någon skulle bli lite upphetsad som jag. Är en en bad boy? Har jag syndat? Måste jag söka hjälp för min klockfetischism?
Där kom kaffet jaTerroristklockan på tills jag bestämt mig för om jag ska börja dagen med långpass eller trädgårdsarbete. Svårt val. Gick in och tog en kopp kaffe till.
Myser, ska iväg på en eventuell bytesaffär om en stund