Helguldade GMT, saaatan. Slå till på den och hör av dig när du ledsnatSitter och funderar vilken som blir nästa klocka. Besökte Nymans och testade denna lineup ville även testa 116618LN men den fanns inte inne. Vad tycker panelen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helguldade GMT, saaatan. Slå till på den och hör av dig när du ledsnatSitter och funderar vilken som blir nästa klocka. Besökte Nymans och testade denna lineup ville även testa 116618LN men den fanns inte inne. Vad tycker panelen?
GMT helguldaren, helt klart.Sitter och funderar vilken som blir nästa klocka. Besökte Nymans och testade denna lineup ville även testa 116618LN men den fanns inte inne. Vad tycker panelen?
Men vad nu då? Är den i brons?
Men vad nu då? Är den i brons?
Schysst nivå på första inlägget på KS! Välkommen!Mot solnedgången.
Jag säger beställ 116618LN! Tröttna på inom ett år och flippa den till mig senSitter och funderar vilken som blir nästa klocka. Besökte Nymans och testade denna lineup ville även testa 116618LN men den fanns inte inne. Vad tycker panelen?
Den såg grann ut!Mot solnedgången.
Bara Gin ni får ge till amal, lite grå finnig arabOk. För det första så är du i fel butik. Du ska till Rob. Engström på Drottninggatan. GMT i helguld är too much arab for me. Om du är arab så ska du slå till. DD 40 i helguld ungefär samma visa. Rosé kan du komma undan med. Rosé med Sundust tavlan är grym. Bifogar bild. Pepsi är inte värd priset tycker jag. Hade det varit presidentlänk på den så kanske. Inte nu. Så DD 40 i vitguld eller rosé har du min välsignelse att köpa. Hos Rob.
Rolex DD 40 i roséguld och Sundusttavlan
Hahaahah bandat Metallica, episkt!!!!Kassetter rockar fett ! Min walkman använder jag fortfarande
Diggar det burkiga ljudet och svajandet, gör ingenting när man lyssnar på metal !
Va!? Är du full?Bara Gin ni får ge till amal, lite grå finnig arab
En gåta till mannen i trikåerVa!? Är du full?
Pallar inte dryga omskrivningar.En gåta till mannen i trikåer
Mkt rätt, läs nu @Af Sjodahl 's tråd om att hitta tillbaks till en trevlig ton på forumet.Pallar inte dryga omskrivningar.
Är det svart eller grön tavla?Sublördag här också.
Personligen föredrar jag pepsin. Hade kört på den. Gillar kaxigheten av att vitguld inte sticker ut i utseendetSitter och funderar vilken som blir nästa klocka. Besökte Nymans och testade denna lineup ville även testa 116618LN men den fanns inte inne. Vad tycker panelen?
Ligger närmare till hands att jag ignorerar dig. Du blir då min första.Mkt rätt, läs nu @Af Sjodahl 's tråd om att hitta tillbaks till en trevlig ton på forumet.
Han blev både min och snoozarns första så det är helt förståeligt. Forumet har blivit lika trevligt som innan igen nu när man ignorerar.Ligger närmare till hands att jag ignorerar dig. Du blir då min första.
Gör det om det får dig att må bättre, du är inte den första kombinerat intelligenta och elaka individ jag stött på.Ligger närmare till hands att jag ignorerar dig. Du blir då min första.