Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken ref är det? Galet snygg.
Ok. För det första så är du i fel butik. Du ska till Rob. Engström på Drottninggatan. GMT i helguld är too much arab for me. Om du är arab så ska du slå till. DD 40 i helguld ungefär samma visa. Rosé kan du komma undan med. Rosé med Sundust tavlan är grym. Bifogar bild. Pepsi är inte värd priset tycker jag. Hade det varit presidentlänk på den så kanske. Inte nu. Så DD 40 i vitguld eller rosé har du min välsignelse att köpa. Hos Rob.Sitter och funderar vilken som blir nästa klocka. Besökte Nymans och testade denna lineup ville även testa 116618LN men den fanns inte inne. Vad tycker panelen?
Lägger min röst på den gröna. Alla gånger.Sitter och funderar vilken som blir nästa klocka. Besökte Nymans och testade denna lineup ville även testa 116618LN men den fanns inte inne. Vad tycker panelen?
Nä fy, vad gör du där? Så himla deprimerande ställe
Nostalgi!!!!!Precis kopplat in dagens loppis fynd, då mitt gamla kassetdäck gett upp så behövde jag ett nytt! Hittade detta Sony TC-WR445 i mycket bra skick, priset väl väl lite i överkant, men jag behövde ju ett nytt. Priset då?! Rena stölden, jag fick pröjsa hela 50 spänn ! Jäkligt kul att kunna spela gamla kassetter igen, många band från 80 talet, kanske tom från sent 70-tal, spelade in från Radio Luxenburg, Poporama och Tracks, säkert från någon annan radio kanal också.
Jag är inget fan av two tone men av dem, Royal Oak. Mycket sexigare än de andra blafforna.Sitter och funderar vilken som blir nästa klocka. Besökte Nymans och testade denna lineup ville även testa 116618LN men den fanns inte inne. Vad tycker panelen?
Jag är i rätt butik. Har tyvärr fått betydligt bättre bemötande på Nymans. Därför går jag dit. Jo, jag är nog lite arab i själen gillar gulguld. Ska det vara så ska det vara.Ok. För det första så är du i fel butik. Du ska till Rob. Engström på Drottninggatan. GMT i helguld är too much arab for me. Om du är arab så ska du slå till. DD 40 i helguld ungefär samma visa. Rosé kan du komma undan med. Rosé med Sundust tavlan är grym. Bifogar bild. Pepsi är inte värd priset tycker jag. Hade det varit presidentlänk på den så kanske. Inte nu. Så DD 40 i vitguld eller rosé har du min välsignelse att köpa. Hos Rob.
Rolex DD 40 i roséguld och Sundusttavlan
Hade kört på GMT helguldaren. En riktig hållkäftenklocka att visa upp på morgonmötet på kontoret. Håller med om Nymans, tycker om servicen där.Ok. För det första så är du i fel butik. Du ska till Rob. Engström på Drottninggatan. GMT i helguld är too much arab for me. Om du är arab så ska du slå till. DD 40 i helguld ungefär samma visa. Rosé kan du komma undan med. Rosé med Sundust tavlan är grym. Bifogar bild. Pepsi är inte värd priset tycker jag. Hade det varit presidentlänk på den så kanske. Inte nu. Så DD 40 i vitguld eller rosé har du min välsignelse att köpa. Hos Rob.
Rolex DD 40 i roséguld och Sundusttavlan
"Guldhulken" går min röst på då det är lite av en våt drömSitter och funderar vilken som blir nästa klocka. Besökte Nymans och testade denna lineup ville även testa 116618LN men den fanns inte inne. Vad tycker panelen?