Den och John Jansson Klåpares dag är mina favorithögtider!Haha, den högtidsdagen hade jag aldrig hört talas om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den och John Jansson Klåpares dag är mina favorithögtider!Haha, den högtidsdagen hade jag aldrig hört talas om
Möte möte och åter möte...
Far runt som en iller i huvudstaden
Grattis! Värdig klocka att fira med.Ah man fyller ju jämna siffror idag. Det firar jag med TT:n och en K-S shot. (Sned variant av MK shot). Pang!
Klart Tudorn skall med in i bastun.
Haha fyller 30, så det stämmer och tack!Grattis! Värdig klocka att fira med.
Skulle aldrig trott att du är 40.
Jag vågar inte. Vad är värmeutvidgningskoefficienten på klockmaterial undrar jag nu. Nu har jag något att leta efter i gamla trådar ikväll...Klart Tudorn skall med in i bastun.
Bastar alltid med mina tryckprovade Rolex, klockan blir inte särskilt varm när du har den på armen. Hade den blivit 60 grader bränner du dig.Jag vågar inte. Vad är värmeutvidgningskoefficienten på klockmaterial undrar jag nu. Nu har jag något att leta efter i gamla trådar ikväll...
Jag är hårdhudad.Bastar alltid med mina tryckprovade Rolex, klockan blir inte särskilt varm när du har den på armen. Hade den blivit 60 grader bränner du dig.
Bastade med passaround Orisen.Jag är hårdhudad.
Tur man/Du har din kompis som håller sällskap...Väntar på frun....... I vanlig jävla ordning