• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Efter att ha läst några passaroundtrådar nu är jag inte förvånad över att du gjorde det. Snarare förvånad över att inte fler gjorde det (och värre saker). Nu vill jag också ha en passaroundklocka som jag kan go berzerk med. Eller också köper jag en egen begagnad klocka och låtsas att det är en passaroundklocka som jag kan göra tokigheter med bara för att jag kan. För att bryta isen liksom.

Man måste tänka på att någon kommer att vinna klockan så det är normalt slitage som gäller.

Ja basta borde de hålla för och sliter inte synbart. Tänk på att en passaroundklocka skall skickas vidare i samma skick som den mottagits - normalt slitage i form av lätta repor inkluderat.

Så att urkvinnan inte står med skärbrännare eller sätter klockan på hoven till en tjur eller nått när du har en passaroundklocka:hilarious:

image.jpeg

Godmorgon KS!

Ja basta borde de hålla för och sliter inte synbart. Tänk på att en passaroundklocka skall skickas vidare i samma skick som den mottagits - normalt slitage i form av lätta repor inkluderat.

Så att urkvinnan inte står med skärbrännare eller sätter klockan på hoven till en tjur eller nått när du har en passaroundklocka:hilarious:
Bada i sprit räknas således som normalt slitage? Inser att jag behandlat mina klockor med onödig varsamhet.

Tillbaka
Topp