Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju super ut!!!!Testar spat man köpte förra helgen!
klart farsan ska va med och spaa! Dok ingen öl
![]()
Är det Bull & Bear man ser?
Tar en kall med @Wijklund och ett gästspel.
Modigt. Jag hade aldrig vågat med min Tudor. Urmakare Peter har blivit mitt hjärnspöke, och så fort jag håller på att göra något tokigt med en klocka ser jag hans plågade blick när jag sa att jag bara ruskar lite på mina automatur innan jag sätter dem på armen. Hade jag tagit med min Tudor in i bastun hade det känts som om vitrockade Peter hade suttit jämte mig på laven och tittat anklagande på mig och jag vill inte tänka på vad som hänt om uret slutat funka efter bastubesöket och jag varit tvungen att lämna in det. Tudor stannar i lådan när matte ska basta. Så är det bara.![]()
Bastade med passaround Orisen.
Man skall göra det man är bekväm med, inget tvång bara för att man kan.Modigt. Jag hade aldrig vågat med min Tudor. Urmakare Peter har blivit mitt hjärnspöke, och så fort jag håller på att göra något tokigt med en klocka ser jag hans plågade blick när jag sa att jag bara ruskar lite på mina automatur innan jag sätter dem på armen. Hade jag tagit med min Tudor in i bastun hade det känts som om vitrockade Peter hade suttit jämte mig på laven och tittat anklagande på mig och jag vill inte tänka på vad som hänt om uret slutat funka efter bastubesöket och jag varit tvungen att lämna in det. Tudor stannar i lådan när matte ska basta. Så är det bara.
Ser ju super ut!!!!
Men det där med ölen var ju inte bra!!!![]()
Stormtrooper?Då bilden inte kom med i förre inlägget lägger jag till den här![]()
modigt skulle jag aldrig göra md min oris :S![]()
Bastade med passaround Orisen.
Efter att ha läst några passaroundtrådar nu är jag inte förvånad över att du gjorde det. Snarare förvånad över att inte fler gjorde det (och värre saker). Nu vill jag också ha en passaroundklocka som jag kan go berzerk med. Eller också köper jag en egen begagnad klocka och låtsas att det är en passaroundklocka som jag kan göra tokigheter med bara för att jag kan. För att bryta isen liksom.Man skall göra det man är bekväm med, inget tvång bara för att man kan.
Sen kan man ju disskutera om det var modigt att göra det med en klocka som inte var min men jag var beredd att ta smällen om något gick fel.
Öresund...mmmmRastar mig själv och hunden.![]()
What happens in Vegas, stays in Vegas...Heathrow. Snart planet till Las Vegas.![]()
Klart godkänd måndag!![]()
På herrgårn med farsan och dricker 20 årig rom samt röker montecristo no4.
30 år idag. Varit fullspäckat med allt från mc till sinnes bra dryck!Klart godkänd måndag!![]()
Grattis!! 1985 är en jävla bra årgång har jag hört..30 år idag. Varit fullspäckat med allt från mc till sinnes bra dryck!![]()
Skoja inteGrattis!! 1985 är en jävla bra årgång har jag hört..![]()
Låter grymt! Ha en fortsatt trevlig B-day!Skoja intenu blir det en glenlivet 18
Faktiskt inte! Va på vårar stammis-ställe @fridhemsplan.Är det Bull & Bear man ser?
Auch
Man måste tänka på att någon kommer att vinna klockan så det är normalt slitage som gäller.Efter att ha läst några passaroundtrådar nu är jag inte förvånad över att du gjorde det. Snarare förvånad över att inte fler gjorde det (och värre saker). Nu vill jag också ha en passaroundklocka som jag kan go berzerk med. Eller också köper jag en egen begagnad klocka och låtsas att det är en passaroundklocka som jag kan göra tokigheter med bara för att jag kan. För att bryta isen liksom.