• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Måste nog ha blivit än mögligare än när jag ägde den, men tuff det är den!
Den har fått lite hjälp på traven av nån tidigare ägare tror jag. Insertet brukar visst vara svart. Lysmassan har trillat ur timvisaren nu på servicen och levererades i smulor i en liten plastpåse ;)
 
Måste nog ha blivit än mögligare än när jag ägde den, men tuff det är den!

Referensbild från när den började sin KS resa hos mig:
530B140C-DC43-4CD0-A682-0B2BF5039CFC-14699-000007432B84FC50_zpsc3f75452.jpg


Den är fin!

Med vänlig hälsning,
N
 
S

Sulan

Guest
@scar

Samma här, fast har beställt den nya Octavian ;) får den om ca två veckor ;)
 
V

Viggen

Guest
Det gläder mig att du har det gott i den Småländska högsommarvärmen. Vi lever allt i Sveriges bästa område. Har du köpt ett ur till?
Du och jag, Alfred.
Ja, du och jag Emil.

Haha! Nej då, det är min gamla Orient, den åkte på idag då det gjordes lite trädgårdsarbete. Men visst har jag köpte en ny klocka. Köpte en splirrans ny G-Shock igår, just för att använda vid arbete och diverse andra sysslor. Dock insåg jag att jag inte ville skita ner den ännu. Så därför åkte Orienten på. o_O (Valet kan också bero på solsting. 2 dagar med fint väder är mer än man är van vid). Har iaf fått en liten solbränna som belöning. :)

Hur har du det själv därute i "skogen". Inga vilsna och skräckslagna stadsbor som terroriserar friden? ;)
 
Topp